Torsdag 27 september

Värst vad mycket jag har skrivit här. Inte för att så många läser men ändå.. Haha. Men det är ju faktiskt inte därför jag skrivier :) Det är ju bara för att jag tycker om att "skriva av mig" lite om händelser och tankar och även för att jag tycker det är roligt.
 
Onsdagen igår var grå. Jag vaknade natten mellan tisdagen och onsdagen och hade grym mensvärk och regnet som slog mot fönstret höll mig vaken. Värken förföljde mig lite smått hela dagen på jobbet och jag vart himla trött. Men jag och Lizah tog oss till gymmet för en halvtimmes IW och en halvtimmes CX. Så med lite träning och flum från en bästa vän så slutade dagen ganska så bra ändå :) Somnade tidigt och skönt sen.
 
Nu så ska jag gå bort och kolla posten i gamla lägis sen plocka lite hemma och sen laga mat. Sen så börjar jag redan vid 13.30 idag eftersom vi har värdegrundsutbildning.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback