Tisdag 25 september

Känns som jag inte gör annat än att sitta framför tv:n på kvällarna med tända ljus. Men det är väl så det ska vara på höstkanten? :) Ibland känns det lite ensamt, men oftast bara skönt. Har lite träningsvärk i magen idag efter Cxn igår, och i morgon är det dags igen; En halvtimmes Iw och en halvtimmes Cx. Gött kött!
 
Har ni någon gång vart med om att ni tänker er att något ni har gjort är så himla underbart, och sen ska ni göra det igen och tänker att det kommer inte alls vara så roligt och underbart som jag minns det, men det är det?! Detta har jag varit med om idag. När jag beskriver det ovan låter det som något man bara har gjort en gång. Detta är ju något som jag har gjort tusentals gånger, haha. Jag såg så mycket fram emot ridningen idag, har ju inte ridit sen Cryddan såldes och det är några veckor sen. Det var precis lika roligt som jag hade förväntat mig :) Red mysiga lilla Blossom med Lotta. Så hoppas det blir fler gånger :)
 
Lilla fina Blossom :)
 
 
 
People know what they want, and they go after it.
I admire those people..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback