Onsdag 19 september

Ska erkänna att mitt humör är ganska så svängande. Idag är jag på stråååålande humör och det känns som att livet leker. När jag var deppig i måndags gav det med mycket funderingar och jag tror att jag någonstans igår kväll tog några beslut med mig själv som jag känner mig tillfreds med. Ett av besluten har med träning att göra. Jag var på världens jobbigaste Bodystep pass igår kväll. Det gav mig ändå sån kick, och jag vet att jag har sagt det förr men jag är så taggad på att dra igång ordentligt med träningen. Jag ska försöka träna varrje måndag och onsdag. Ska upp och hälsa på Lotta i stallet och jag hoppas även på att jag ska få låna någon av deras kusar att rida på någon dag i veckan :)
 
Jag fick hem en order från Marykay idag, och jag ska försöka få ihop ett öppethus i oktober månad. Det var vart något som har varit populärt tidigare hos mina kunder så det skulle vara kul att komma igång lite nu när man inte har jobbat på länge. Jag har bestämt mig för att skrota bilen. Sist vi var på banken ang. lånen så räknade vi ut att jag lägger runt 1500 kr på bilen i månaden. Helt sjukt! Det är det inte värt, särskilt inte nu när min hyra kommer bli mycket dyrare då låne villkoren hade ändrats lite. Nu så kommer snart mammi och pappi och ska hjälpa mig att sätta upp en hylla i min nya underbara lägenhet! ♥
 

When your'e feeling down, do the things that makes you happy. Or think about moments when you where happy. Keep it simple.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback