Måndag 24 september

Jobbhelgen har gått bra och snabbt :) Nu är jag ledig i två dagar och har för två timmar sen satt igång med tvätten. Ska försöka komma igång med städningen med och ikväll väntas det träning. Mina humörsvängningar fortsätter och jag måste gå tillbaka några inlägg och påminna mig själv om vad jag har sagt. "Vad än hösten bjuder på för tråkigheter så ska jag komma ihåg hurdan underbar sommar jag har haft". Thats right, kämpa emot hösten och höstdepressionen. Är grymt sugen på en galen utgång! Men känner på ett sett för att vara nykter fram till att jag ska ha min inflyttningsfest eftersom det har varit alldeles för mycket av det goda i sommar. Så jag har sagt att jag kan jobba i helgen som kommer. Nu är det bara en vecka kvar tills lägenheten skrivs över på min köpare. Ska bli så skönt att få det avklarat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback