Måndag 17 september

Det har varit en ganska bra dag! Jag älskar lediga måndagar. Har plockat undan i lägenheten (som jag har skjutit upp alldeles för länge), har vart på a6 med Sajje, köpte lite små grejer till lägenheten, snart känner jag att jag verkligen har kommit i ordning med allt. Så skönt! Sen så lagade jag och Sajje mat tillsammans, fläskfile gryta och klyftpotatis men grönsaker i ugnen, mums :) Sen så har jag pluggat lite, alldeles för lite. Imorgon är det dags för skola igen! Ikväll blir det mys framför tvn, X factor och Ensam mamma söker.
 
 
Ofta så känner jag att hur jag än gör så blir det fel. Någon blir besviken, oftast jag själv men även ibland någon annan. Will there ever be a happy ending? Ge mig styrka att komma ur denna svackan, snälla. Ilandsproblem?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback