Torsdag 4 oktober

Snart dags att dra till jobbet, 16.00-21.00. Sen blir det kväll imorgon med, 12.30-21.00. Sen är det helg. Så det är bara att bita ihop nu :) Har varit i stallet idag igen och ridit Blossom. Supermysigt! Föll dock i backen, så har lite ont.. Haha. Sånt som händer :) Ingen större skada skedd. Ska fortsätta rida Blossom lite emellanåt och jag kommer även börja rida en annan ponny som står i samma stall. Känns så himla roligt! Jag kanske inte skulle skrota bilen nu i alla fall..? Jag får fundera lite och se hur mycket stallet det blir. Men det är ju så underbart! Just nu känner jag verkligen för att lägga mitt största fokus på hästarna och träningen. Inte känna mig ensam när jag ligger framför tvn på kvällarna och vilja höra av min sommarflört och hoppas på att det skulle kunna bli något mer. Nej, det lämnar jag bakom mig, killar och hoppet om kärlek från dem, det lämnar jag bakom mig för ett tag och lägger mer fokus på det som jag med säkerthet vet gör mig glad, hästar och träning ♥ Och såklart familj och vänner men det står alltid självskrivet :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback