Söndag 28 oktober

Har vart en riktig myshelg! I fredags så var jag ute i stallet efter jobbet och red Julius ut i skogen en sväng. Sen var det bara att åka hem duscha och fräscha till sig sen åkte jag hem till mamma och pappa och sov där. Sen var vi i Ulricehamn och Tokared hela lördagen och hälsade på farmor och faster med familj. På kvällen blev det skräck-films kväll med Emmelie och Elina. Äntligen! En super mysig kväll. Vad skulle man göra utan sina tjejkompisar? Jag hoppas jag aldrig behöver få veta. Finns inget så underbart som att umgås med er! ♥ Idag har jag vart i stallet och ridit Blossom sen vart i Månsarp en sväng igen och satt på vinterdäck på skrutten. Har även hunnit smyga in på Charlies som haft 25 % rabatt i helgen. Jag köpte ridbyxor och strumpor som jag ska få i julklapp av mamma. Blev även ett par skor, eftersom klacken på mina håller på att lossna.
 
Nu är jag bara hemma och slappar! Skulle vart ledig imorgon och på tisdag eftersom jag jobbar nästa helg. Men Maria frågade om jag kunde hoppa in och jobba på måndag, dum jag är så sa jag ja. Men jag behöver verklgien dessa pengar, särskilt eftersom jag inte har jobbat en enda helg i oktober. Men känns lite tugnt ändå. På tisdag ska jag till skolan så där blir inget ledigt heller. Men jag har faktiskt tagit ledigt nästa söndag, så då kommer jag att vara ledig sön-tis. Jag får se fram emot det helt enkelt. Då kommer Frida och Johanna hem och det blir eventuellt utgång på lördag :)
 
Bit ihop nu Fia! Denna veckan kommer gå fort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback