Lördag 20 oktober

Hej bloggen! Nu var det några veckor sen sist. Livet rullar på :) Har kommit igång och börjat rida Julius, det går bra. Han är en mysig liten häst. Han är ganska slö när man rider honom på banan, vilket gör att lilla klena Fia får jobba tills hon svettas ihjäl. Men det är bara att kämpa på! Kul att ha något att jobba lite med också. I skogen är han däremot tittig, pigg och glad :) Rider fortfarande Blossom en del med. Så den här veckan har jag vart i stallet 4 dagar. Men jag älskar det :) Det är jätte roligt. Jobbet rullar på i vanlig takt, träning försöker jag hinna med någon gång i veckan sådär, nu är det även bara en gång kvar för mig i skolan. Har dock lite uppgifter efter mig, så ska ändå åka upp någon tisdag efteråt tänkte jag och ta igen detta. Snart så är jag USKa.
 
Ikväll hade jag egentligen hoppats på en rolig utgång, eftersom min inflyttningsfest förra helgen blev kaos och en tråkig kväll. Men var ingen annan som kunde gå ut idag, så min kära syster föreslog ut och käka och sen bio. Så det blir nog en bra kväll i alla fall :) ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback