Torsdag 15 november

Har vart sjuk i några dagar nu.. Hoppas att det jag har gått och dragits med ett tag nu äntligen brutit ut och är på väg bort för en lång tid fram över. Idag ska jag nämligen jobba 16.00-21.45. De sena kvällarna på jobbet har minskat med en halvtimme, jag hade dock hoppats på att de hade minskat ännu mer på de dagarna jag vart borta. Men det är bara att bita ihop, köra på och hoppas på att jag håller mig frisk. Det blir nämligen jobb hela helgen låång. Men det känns ganska skönt faktiskt. Hoppas det blir hyffsat lugnt och att allt flyter på bra bara. Har vart i stallet igår och idag, underbara är de mina små hästar Blossom och Julius :) Hoppas på att halsontet är helt borta snart så jag kan börja träna nästa vecka. Måste även bli klar med mina skolarbeten.. Måste börja planera upp detta lite. Jaja, det löser sig alltid :) Nu så ska jag snart ta mig en kopp kaffe och ladda inför helgen. Ha en bättre och roligare helg än mig mina vänner! 
 
If its meant to be it will happen.. Some day. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback