Torsdag 1 november

Så är vi inne i årets tråkigaste månad. Men jag tror inte att min kommer bli så tråkig ändå! För jag har ju den 23 november att se fram emot, då blir det en helg i Stockholm och som sagt konsert. Åhh vad jag längtar!!
 
Jag har känt mig hängig nu i några dagar.. Efter jobbet i måndags åkte jag ut till stallet och sen bara hem och låg i soffan hela eftermiddagen. Samma sak tisdag, var i skolan till 16.00, sen bara hem och låg i soffan hela eftermiddagen, kände mig så trött, lite ont i halsen och lite ont i huvudet och väldigt frusen. Jag velade om jag skulle vara hemma några dagar och bara vila upp mig, och det har jag nu gjort. Jag har inte vart sjuk direkt, bara så himla trött.. Orkar ingenting.. Det värsta jag vet är också när man tvingar sig till jobbet, biter ihop, fast man mår lite dåligt. Men idag känner jag mig ganska pigg, så jag antar att det blir jobbet imorgon. Har inte bestämt mig än..
 
Jag ska vill tillägga, att hit hör väl även att jag har kommit i en riktigt down-period på jobbet. Allt känns bara tråkigt, och jag har ingen motivation alls. De frågar mig om jag vill bli ansvarig för vissa saker, och jag bara känner att jag bryr mig inte, jag skiter väl i kontaktmannaskapet.. Så nu är det dags att spåna vidare inför annat jobb. Så får vi se vad som händer.

Everything you need will come to you at the perfect time.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback