Tisdag 27 november

Tjohoo! Lön idag, alltid lika välkommet :) Jag har dock varit väääldigt duktig denna månaden på att snåla och det ska jag faktiskt fortsätta med. Eller jag ska inte säga snåla, för jag unnar mig ändå emellanåt, men jag försöker tänka ekonomiskt i alla fall :) Var och storhandlade igår, så himla skönt att ha massa gott i kyl och frys igen. 
 
Hade en super bra helg i Stockholm! Det är så kul när vi åker iväg ett tjejgäng så, man blir liksom i en annan liten värld för några dagar. Spelar inte så stor roll vad vi gör, bara att vara tillsammans leder till massa flum och det kan man leva på länge. Denna vecka har jag en go jobbvecka! Ledig idag, jobbar ons och tors sen ledig fre-sön. Då ska jag och min vapendragare fröken Mackenhauer hitta på massa skoj. Idag har jag vart i stallet och jag ska även upp en sväng på fredag och rida fina Blossom. Nehe, nu så ska jag fortsätta plugga lite mellan tvättarna här. Har bara tre arbeten kvar som ska in, kämpa Fia kämpa! 
 
Pussokram♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback