Tisdag 20 november

Dagarna bara rullar på! Beslutet som jag skrev om för några dagar sedan handlade om att jag sagt upp kontakten med min sommarflört för nu. Det har gått upp och ner hela hösten och till våren så ska han plugga i USA i ett halvår så förra veckan tog jag tag i det hela och sa till honom att det är bäst vi ser vad som händer när du kommer hem i stället. Det är liksom inget att bygga på nu känner jag även om vi tycker om varandra. Det känns bra nu! Nu så ska jag bara fokusera och ta hand om mig själv ett tag, minst energi ska jag lägga på dem där med snopp. 
 
Hade en jätte stressig helg på jobbet! Vart jobbigt men jag är samtidigt glad att jag och mina kollegor löste det. Jag börjar komma ur min down period på jobbet, och det börjar gå uppåt igen. Att jobba inom vården och verkligen känna att man hjälper människor, det är något alldeles speciellt. Så tacksamma som folk är för det lilla man gör, det verkligen värmer och det är en underbar känsla. 
 
Har vart uppe och ridit Blossom idag. Red på banan, hon vart pigg, springig och lite jobbig i början, men mycket bättre på slutet :) Är så underbart med dessa djur, jag kan inte säga det många gånger nog. Sen har jag faktiskt pluggat lite. Har skickat in ett arbete till och skrivit lite på ett annat. Inte så jätte många kvar nu faktiskt :) Ska nog klara av detta. 
 
På fredag sticker jag, Lizah, Martina, Sophie och Ellen upp till Johanna i Stockholm för på fredag ska vi gå på SWEDISH HOUSE MAFFIA. Hur kul ska inte detta bli?! Vi är taggade till tuuuuusen! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback