Fredag 2 november

Grattis grattis till kusin Emma som fyller 21 år idag! :)
Den andra november var även det datum som jag och min första "pojkvän" blev tillsammans för sju år sedan.. Hahahahahaha. Ja, det var tider det.
 
Jag beslöt mig för att vara hemma från jobbet idag med. Fortfarande helt slut och trött i kroppen. Huvudet orkar med, men kroppen halkar efter. Men oftast så är det så att det är bara att bestämma sig för en dag att man är frisk, gå till jobbet och leva vidare. Annars kommer det pågå hur länge som helst. Så idag, även att jag är hemma, har jag haft Johanna över på en kopp kaffe. Alltid lika trevligt! Nu så ska jag snart gå och klippa mig på andra sidan gatan. Sen laga lite mat, och sen i kväll/em åka ut till Månsarp och sova där. Jag SKA jobba imorgon och jag vill inte riskera att förlora sömn genom att sova hemma och höra min grannes underbara musik som har fest varje fredag. Nej, jag åker till Månsarp för där är det tyst och lugnt.
 
Vad som gjorde att jag verkligen bestämde mig för att vara frisk imorgon var att det första jag såg på FB i morse var att även Ruttan kommer hem. I cant belive it! Stor del av klanen är hemma imorgon och utgång står på schemat. Det kan jag bara inte missa. Jag, Lizah, Michaela, Fanny som jönköpingsbor, Elina som Lundsbo, Johanna och Frida som Stockholmsbor och Ruttan som Göteborgsbo kommer hem. UNDERBART! Imorgon vaknar jag upp piggare än någonsin. Leeeet's go!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback