Tisdag

Jaha, då var en ny vecka i full gång! Förra veckan så fick jag sån smäll med pollenallergi, allt slog ut plötsligt och detta tyckte min kropp så klart inte om. Så jag har snorat, kliat i halsen och kännt mig lite allmänt hängig. Inbillar mig dock att det börjar bli bättre. Hoppas det går över snart :) Längtar tills att morgondagens jobb är över, för på kvällen ska jag och Lizah ut och käka gott, sen jobbar jag bara 16.00-21.00 och sen är det bara fredagen kvar sen är jag ledig lör, sön och mån.

Sov knappt en blund i natt.. Eller joo det gjorde jag men jag somnade inte förrän runt 03.00. Har ingen aning om varför.. Lizah är ju så respektfull och tyst på kvällarna när jag vill sova så jag tror inte det berodde på att hon var uppe. Well well, ibland går det bara inte. Därför tänker jag hålla igång hela eftermiddagen så att jag somnar av utmattning ikväll. Ska möte upp Sajje om en stund på gymmet för en timmes Indoorwalking. Ska nog sola efteråt med. Nu vill jag bara vara frisk och kry, ha sommar och massa roliga saker! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback