Söndag

Maj månad är varmt välkommen och hoppet om sommaren är större än någonsin, närmare än någonsin. Började dagen med stallet och en ridtur i solen. Finns det något bättre sätt att börja dagen på? Jag tror faktiskt inte det. Underbart ♥

Har varit en väldigt lugn helg! I fredags var jag bara hemma själv och tog det lugnt. I går var jag på stan en sväng på förmiddagen, shoppade ett par skit snygga kortbyxor, en fin blus och lite öronhängen. Nu när sommaren är på gång så är det dags att börja jobba på brännan så jag gjorde det man egentligen inte får göra, jag la mig en stund i solariet. MEN, jag vill poängtera att jag smörjde in mig med solskyddsfaktor 30. Kommer nog bli solariet på tisdag en sväng med efter träningen. Men jag kommer köra med solskyddsfaktor 30 hela sommaren för bra och långvarigt resultat :) Sen så var jag uten och gick en sväng med Ruttan och Jeppe, sen på kvällen åkte jag ut till Månsarp och blev bortskämd med lite god mat.

Veckan som kommer blir det en hel del jobb. Eftersom jag och Lizah går om varandra så mycket så har vi bestämt oss för att ha lite kavlitets tid och gå ut och käka på onsdag. Sen så hoppas jag även på en rolig och galen utgång nästa helg! Nu så ska jag plocka undan lite i lägenheten sen är det dags att laga mat för dagen och matlådor till kommande vecka. Sen måste jag även plugga lite.

Ha de gött! Pussokram♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback