Lediga onsdag

Alltid skönt med en ledig dag mitt i veckan. Plötsligt kändes inte denna jobbvecka så jobbig längre. Har ju tagit ledigt lör kväll och sön dag. Skönt det! Skulle ha tränat IW i måndags, men fastnade på fika med tjejerna. Ikväll vankas det Shake it/Zumba, både Fanny och Ruttan skulle vart med men de känner sig krassliga. Så nu kör jag all by my self. Jag måste verkligen! Särskilt eftersom jag hoppade över i måndags. Finns inte många som har så dålig kondition och är så ohälsosam som jag. Och värre blir det väl med tanke på sommarens alla festligheter som väntar. Blir rehabmånad efter att jag har vart i Juan les pins i början på september. Usch ja. Men kul ska vi ha i sommar, riktigt kul! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback