Fredag

Hej på er!

Hoppas allt är kalas. Med mig är det ganska så bra :) Snorar lite fortfarande men det är mycket bättre. Vad har hänt sen senast? Hmm.. I helgen var jag och Lizah ute en sväng (såklart ;)). Vi var först och käkade hos hennes mamma, mycket trevligt :) Sen så blev det Harrys/Sliver en sväng. Hade jätte skoj! Blev lite efterfest med vänner och massa flum. En riktigt rolig kväll! Fler sånna tack :)

Sen så var jag i skolan i tisdags. Var kul att få träffa Sanna igen :) En ritkig mage har hon nu (är beräkant att hon ska föda 26/5). Efter att vi har suttit i skolbänken ett tag så ser jag att hon börjar skriva upp klockslag. 08.45, 08.54, 09.10.. Vad sjutton gör hon? Sen blev jag genast jätte nervös och insåg att hon kanske hade sammandragningar. Vilket hon också hade, men det var bara "små ryck" eller vad man ska säga så det blev inget BB, den dagen.. Tack och lov! Haha :)

Sen blev det lite utgång onsdags igen, Krisithimmelfärd och sista Club caj. Var inte jätte pepp på att gå ut och mycket därför så blev kvällen inte heller särskilt bra. Mycket folk, och alla trängdes och puttades. Men men, kan ju inte vara på top jämt! Nu är det dags för jobb helg. Jobbar 12.30-21.00 idag, 07.45-15.15 imorgon och delat på söndag. Så kommer väl åka hem till Månsarp där i mellan. Ska bli en mysig helg faktiskt! Hoppas bara att allt flyter på bra på jobbet.

Ha en toppen helg!
Pussokram ♥


Saknar min underbara vän Johanna alldeles för mycket these days..
Tur att du bara är ett samtal borta i alla fall♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback