Underbara lediga måndag

Alltid lika skönt och välbehövligt med en ledig måndag efter jobbhelg! Gick upp strax efter 09.00, satte på lite kaffe och satte mig direkt framför datorn. Kluddrade på arbetet som ska in senast imorgon och jag känner mig faktiskt ganska klar. Har jag fått med mig det hon ville ha så var det inte så svårt som jag trodde den här gången. Känns så skönt att jag har gjort klar det! Nu så ska jag göra iordning mig sen laga lite mat och käka en tidig lunch.

Klockan 13.00 så ska jag möta upp Lizah vid House of pain! Min fjärde och femte och troligtvis sista tatuering ska göras, och Lizahs fjärde tatuering ska göras. Jag börjar först nu bli nervös! Förr förra gången när jag skulle tatuera mig så kom jag dit med en förväntan om en tatuering som sen visade sig inte kunde göras på det stället så det blev inte som jag tänkt mig. Så det är väl lite det jag är nervös för, och sen givetvis att resultatet ska bli så snyggt som jag har tänkt mig. Att det ska göra ont är jag inte nervös för, för jag vet hur det känns och har jag klarat av det fem gånger innan så ska jag nog klara av det idag med.

Sen så ska jag ta mig ut till stallet och pyssla om Cryddan. Vi håller på att gå ut och gå med henne och i slutet på denna veckan ska vi äntligen börja skritta henne igen. Sen ytterligare en vecka efter så ska hon på återbesök hos vetrinären, så får vi se vad domen blir. Hon verkar pigg och glad i psyket i alla fall så det är ju bra :)




Wish me luck!
Pussokram på er♥ 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback