Torsdagkväll

Tiden bara rullar på och jag skriver alldeles för sällan. Vad händer då? Jag vet inte riktigt. Jobbar på som vanligt! Fick första utkastet på nya schemat igår, var helt okej.. Kommer ju gå upp till 85 % så det känns gött! Annars tycker jag att det är lite halvdålig stämning på jobbet nu, kommer nya saker hela tiden som ska införas och mycket tjat om saker som jag känner inte kommer funka.. Så det känns lite tråkigt, men det går ju i perioder :)

Har haft en jätte skön ledig dag. Vaknade tidigt och var pigg, har nästan storstädat hela lägenheten. Känns jätte skönt :) Sen åkte jag en sväng till Liljeholmen för att prova ut arbetskläder. Sen hem och laga mat sen möta upp Ruttan och Lizah på stan för en god fika. Brudarna fick för sig att de skulle gå på Caj idag. Gissa om jag blev avis? Jag ska ju jobba imorgon och köra bil tidigt så kan därför inte hänka :( Så nu har jag suttit här och surat en stund, så nu känns det lite bättre. Jag spar mig till nästa helg då vi ska fira min Stockholmsbrud :) Påbörjade mitt arbete som ska in på tisdag (som visst var ganska stort? Wooopsi), skrev kanske en 10 rader sen var det inte roligt längre. Får sätta mig på måndag med det och se om jag har bättre inspiration då!

Senaste nytt: Jag ska få en roommate!
Min vapendragare Lizah ska flytta in hos mig och sova på min soffa i väntan på att hon ska få ta över Ruttans lägenhet, som troligtvis blir om 2-3 måndaer. Jag tycker att detta ska bli skit roligt verkligen! Lizah är lite rädd för att jag kommer bli trött på henne eftersom jag är kvällstrött och hon är väldigt kvällspigg. Men jag tror att vi kommer att lösa detta galantes! Så nu blir det att rensa undan lite här hemma så Lizah får plats med sina kläder och grejer.. Det ska nog lösa sig det med!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback