Tisdagkväll

Helgen i Stockholm var kanon! Så kul att komma iväg lite med fina vänner :) Men visst tar det på krafterna. Jobbade igår och sen var det bara att plugga hela eftermiddagen och kvällen. Idag har vi haft tentamen i skolan igen. Känns så skönt att det är över! Nu måste jag bara göra den uppgiften jag ligger efter med sen är Medicin 1 kursen klar. Nu håller jag på att tvätta. Imorgon är tanken att jag ska träna! Känns som man stöter på folk som är eller har varit sjuka, influensan är överallt! Jag hoppas verkligen att jag ska klara mig undan den. Det ska jobbas nu ons, tors och fre! Ska även ut till Cryddan. Stackarn har gått och blivit halt :( Hon har dock fått en tid hos vetrinären på fredag om hon inte blir bättre. Hoppas det inte är något allvarligt! Nu så ska jag ner och tömma maskinerna sen så ska jag kika på Top model!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback