Söndag 24:de juni

Har haft en lugn och skön helg! Midsommaraftonskväll spenderades i Månsarp med mina föräldrar och mostrar med respektive. En mysig kväll :) Lördagen gjorde jag inte så mycket, umgicks med Jojje, även det blev en lugn kväll. Idag har jag inte heller gjort så mycket. Städat lägenheten, gått ut med skräp, lagat mat, gjort fotbad. Med andra ord pysslat lite och bara tagit det lugnt. Jag är så exalterad! Jag tänker och tänker och planerar lite i smyg. Hoppas allt går vägen på ett någorlunda smidigt sätt! Tror och hoppas på att det kommer bli toppen bra :) ♥ Ni kommer få reda på mer inom en väldigt snar framtid :) Jag är ledig imorgon och på tisdag med, imorgon ska jag gå upp tidigt och slåss om Swedish house maffia biljetterna den 24 novemeber. Hoppas hoppas att vi får några!! Måste även till skolan imon och göra klart mina sista arbeten. Sen ska jag tvätta och träna på tisdag. Sen jobbar jag ons-sön, sen har jag semester tre hela veckor! UNDERBART!



Glad tjej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback