Torsdag 14:de juni

Envisas med mig själv att jag hinner blogga lite samtidigt som jag dricker mitt morgon kaffe. Det har varit och är en fullspäckad vecka. I måndags jobbade jag till 16.00, sen var det träning på kvällen eftersom det var den enda kvällen som jag kan denna veckan. I tisdags var vi i Göteborg och Sätila hela dagen eftersom min kusin tog studenten. Igår jobbade jag hela dagen till 16.00 sen så blev Det Twin på kvällen med Martina Elina och Lizah. I dag så måste jag börja packa inför helgen, sen är det jobb 12.30-21.00. Sen imorgon är det studentfirande för Markus, sen så rullar vi upp till Stockholm för att gå på Summerburst hela helgen. Kommer bli grymt!

Syter riktigt för att jobba idag. Ska gå till alla "special fall" om man får säga så, vilket kan vara lite påfrestande psykiskt. Men det ska nog gå bra, det gör det alltid på något vänster så jag förstår inte varför man syter så för det. Efter denna jobbdag så är jag ledig fre-tis. Skulle egentligen ha jobbar på måndagen men jag har faktiskt tagit ledigt. Jag MÅSTE åka upp till skolan och få klart mina arbeten som jag ligger efter med. Får nog mer ro att plugga i skolan än jag får hemma, då blir helt plötsligt städning och annat tråkgit mer roligt. Nåväl, dags att rota igenom gaderoben antar jag och se vad vi hittar där som vi kan ta med till Stockholm!


Jag och Elina igår


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback