Tisdag 5:e juni

Hej hopp!

Sista dagen i skolan idag. Har haft praktiskt hela dagen och det har gått kanon. Fick dock lite panik när jag insåg att jag låg så mycket efter med mina arbeten och att de helst skulle vara klara innan 1 juli. Så jag ska nog ta ledigt en dag och åka upp till skolan och sätta mig och få klart de flesta arbeterna. Så får man det ur världen.

Min dator har vart attackerad av ett elakt virus :( Men snälla Lasse fick ordning på den. Så nu så ska jag bara vänta på att få mitt nya kort till bankdosan sen så är allt i sin ordning igen. Har tvingat mig själv till gymmet nu i kanske tre måndagar och kört Indoorwalkning. Jag och Elina körde igår! Så sjuukt jobbigt. Men känns samtiidgt väldigt bra! Ska verkligen försöka hålla i det. Ska köra Shake it på onsdag, super rolig ny koregrafi där nu. Sen så har jag Cryddan torsdag och lördag, och då SKA jag rida med, så får jag träningen även där :) Den ända anledningen till att hoppa över det är ifall det spöregnar. Jag får för mig att om jag tränar så gör det upp för all onyttig alkohol jag stoppar i mig på helgerna. Men som sagt, det får bli rehabmånad efter sommarn. För nu ska vi bara ha kul i sommar, och det inkluderar oftast alkohol.

Nu så blir det jobb resten av veckan, dag imon, kväll torsdag och dag fredag. Sen är det ledig helg! Alltid lika uppskattat :) Får se vad vi hittar på för skoj då. Sommarvädret får dock gärna ta och visa sig snart så att jag och Lizah kan hänga på Twin varje dag i våra fina klänningar och kjolar. Jaha, mycket mer har jag inte att tillägga. Ha de gott och pussokram! ♥ 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback