Tisdag 19:de juni

Hejsvejs! Har haft en riktigt grym helg i huvudstaden och på Summerburst. Superbra artister tillsammans med bästa vännerna! Kan ju inte bli bättre? ♥



 
 


David Guetta på de två sista bilderna! Så himla bra!

Nu är det två veckor kvar tills jag har semester. Riktigt tungt är det att jobba dessa veckor! Särskilt med nya och speciella vårdtagare. Men det är bara att bita ihop! Inte så bara, jag funderar varje dag på att sjukanmäla mig bara för att jag verkligen inte vill. Hade jag tagit fyra veckor så hade jag gått redan på fredag eftermiddag. Men så är inte fallet nu. Kämpa på Fia! In i det sista! Hade tänkt att gå upp tidigt och plugga idag. Har jag pluggat? Svar nej. Var dock i skolan i går några timmar och gjorde klart två arbeten :) Så det var bra kämpat av mig i alla fall. Bara två kvar. Ska se om jag kan skriva lite nu. Hade myskväll med Lizah, Martina, Ellen och Elina igår. Känns så skönt att ha alla tjejer hemma i sommar! Kommer bli en toppen sommar :) ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback