Stressig morgon

Fy sjutton vilken morgon! Jag är helt slut i huvudet! Vi satt som sagt och slogs om biljetter här i dag igen. Svärde över ticnets hemsida, funderade på att sticka ner till stationen och köa där i stället och bla bla bla. Till slut kommer jag fram, reserverar fyra biljetter och ska betala. Då upptäcker jag till min fasa att min kort fortfarande är spärrat för internetköp! Jag får panik. River fram alla möjliga papper, och ringer massa nummer för att försöka aktivera. Det går inte, jag blir så stressad att jag tänker hel galet. Ringer till slut till stackars Johanna som får lägga ut pengar. Tycker lite synd om dig hjärtat! Men biljetter fick vi, med gaderob! Underbart :) Ringde sen handelsbanken, och det visade sig att det bara var att bocka för en grej på hemsidan för att aktivera internetköp.. Typiskt! Men men allt löste sig som tur var :)

Sen några minuter senare så ringer det en mäklare från Skandiamäklarna. Jag la in en ansökan och kostnadsfri värdering av min lägenhet igår kväll. Vi har bestämt möte nästa vecka! För mina vänner, det är nämligen bestämt så att jag ska försöka sälja min lägenhet, och köpa Sandras mysiga tvåa på Sjögatan eftersom att hon ska flytta in hos Martin. Jag är så exalterad att jag spricker! Längtar tills på tisdag då jag ska träffa mäklaren, ska bli spännande att se vad hon säger och vad vi kommer fram till :)

Så det har vart en morgon/förmiddag med mycket blandade känslor! Nu håller jag på att tvätta och snart ska jag fixa lite käk :) Pussokram♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback