Regnig måndag

Vad är det med denna sommarn? 10 grader varmt och ösregnat hela dagen! Man kan ju inte bli annat än deppig :( Usch. Var är min sommar? Jag vill ligga och steka på mina lediga dagar och bli brunare än brunast. Vet inte vad som har hänt med denna dagen. Vart uppe vid 09.00 och slogs om Swedish house maffia biljetter, men fick såklart inga. Eftersom det var så många som slogs om biljetterna så beslutade de sig för att ha en till konsert, så imon bitti ska vi försöka igen. Så får vi se om vi har bättre tur :) Sen så har jag pluggat och gjort klart ett arbete till, och har även hunnit med en god lunch med Lizah och Ruttan på En italienare och en grek.

Jag har haft sådan otrolig jobbångest! Detta är min sista jobbvecka och jag verkligen syter för det. Så mycket att jag smsade Maria innan och frågade om jag fick ta ledig på söndag, då jag skulle jobba delad tur. Hur kul är det dagen innan man går på semester? Maria sa så klart ja, så nu känns det inte fullt lika jobbigt längre. Bara att bita ihop fyra dagar sen är jag leeeedig :) Det borde vara lättare att gå till jobbet när man vet att semestern är precis runt hörnet, men jag minns att jag var jätte vemodig min sista jobbvecka förra året med. Well well!

Lizah packar inför Turkiet här hemma. Är inte alls avis.. Nej nej! Jag älskar regnet! Men om vi ska försöka vara lite posetiva så är det ju faktiskt bara tio veckor kvar tills jag åker på utlands semester med la familia. Jag kommer alltså ha semester tre veckor, sen jobba sex veckor sen är jag ledig en vecka igen. Så jag ska nog överleva denna sommaren :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback