Fredag 29:de juni

Igår fick vi äntligen en liten släng av sommar väder! Så jag passade på att ligga ute lite, i en timme i alla fall, innan det var dags att jobba. Hade tänkt att göra detsamma idag, gå upp tidigt, ta med mig frukost och en bok ner och hinna vara i solen 2 timmar innan dagens jobbpass 12.00-21.00. Knappt en timme hann jag ligga innan molntäcket började breda ut sig. Sverige-vädret jobbar inte med mig! Så jag traskade in och hoppade in i duschen. Funderade på om jag skulle börja plocka undan lite här inne, men jag bestämde mig för att slå mig ner i soffan i stället. Har ju faktiskt det längsta och tråkigaste jobbpasset framför mig idag så det är bäst att spara krafter. Bara två jobbdagar kvar nu! Även om det känns lite tungt och tråkigt så är det bara att bita ihop! Bara 28 timmar kvar till semestern nu!

Idag så åker Lizah, Johanna och Linda till värmen. Ha så kul tjejer och var rädda om varandra! Är så klart lite avundsjuk men för varje dag som går så närmar sig min utalndsresa sig också :) Den 6 september styr vi mot varmare breddgrader! När åmar sig över att de är tillbaka på jobbet och semestern är över så har vi vårt goa kvar :) Ha en bra helg mina vänner! Pussokram♥

Kommentarer
Postat av: Tuuli

Heej fin blogg!!<33Kom gärna och hälsa på min blogg ;)Kram!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback