Wonderful life

Fick en sån där känsla nu att livet leker! Tror Fannys härliga blogginlägg smittade av sig lite. Det är inte ofta den känslan innefattar sig så nu banne mig njuter jag. Tränade Bodystep igår, sjukt jobbigt! Men känns riktigt bra, det får det bli fler gånger. Idag ska det jobbas, 16.00-21.00 och imorgon 07.45-16.00. Sen är det ledig helg! Så gött :) I helgen ser jag fram emot utgång på lördag med Lizah och Jojje (och kanske någon mer..?). Är grymt taggad för att bli lite lullig och dansa hela natten med mina underbara vänner! Mamma och pappa och familjen Harrysson ska till Sälen nästa vecka tors-sön och det finns plats men jag hadeänkt att stanna hemma. Men sen låg jag och funderade på morgonen idag, folk skrev på facebook att de skulle till sälen, la upp bilder från skidbacken.. Jag ringde till Sajje och bad henne kolla hur många semesterdagar jag hade, det var många! Jag messar till snälla Maria och frågar om jag får ledigt, det får jag. Så nu blir det Sälen nästa vecka! Kan det bli bättre? Livet leker

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback