Soo tierd

Livet leker på ganska bra fortfarande! Hade det jätte mysigt i Sälen, skidåkning, afterski och mys i stugan :) Lite otur med vädret, snöade och var dimmigt högst uppe på toppen på eftermiddagarna. Men förutom det så var allt kanon :) Nu dock känner jag mig väldigt sleten.. Har fått en klump i halsen och är jätte trött i kroppen. En förkylning med andra ord. Hoppas bara att febern håller sig borta! Jag har inte råd med en karrensdag. Har storhandlat idag.. Fy vad dyrt! Trotts att jag var på Willys. Men nu så ska jag verkligen försöka tömma frysen de kommande veckorna innan jag storhandlar igen. Ska även vara flitig med att göra matlådor! Man sparar faktiskt onödiga pengar på det. Fonderna börjar äntligen vända igen! Wohoo. Och på onsdag blir det lite Mary kay jobb! Kan behövas inför alla upptåg som vi planerar in.. Stockholmstrip, kanske Sälen igen, Summerburst i sommar, Halmstad i sommar, renoveringsprojekt i hemmet. Snart kommer ju våren och då vill jag ha nya ballkong möbler på plats :) Så nu blir det, spara spara spara! Men samtidigt får jag inte glömma att leva livet och ha det så roligt jag bara kan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback