Lovely thuesday

Vad jag njöt imorse när jag vaknade av att klockan ringde och jag visste att jag kunde snooza hur länge jag ville! Så skönt med en ledig dag. Ett tag sen jag kluddrade här nu. Julen var kanon! Lugnt på jobbet, mysig julaftonskväll med släkten, galen utekväll på juldagen med vännerna, nyår var trevlig med ett gäng ute i skogen. Där fick ni en kort sumering :)

Jag har funderat nu i dagarna på nyårslöfte, men har verkligen inte kommit på något bra. Men häromdagen så messade jag lite med min kära vän Lizah och hon sa att hon skulle ta det ganska lugnt (vad det gäller festande) nu i januari, februari och mars, fokusera mer på jobbet och på träningen och spara alla härliga utgångar till sommaren. Jag hoppar på detta och säger max en utgång/månaden under början av året. Hur ska Jönköpings största partypinglor klara detta? Haha. Vi får se, jag tror det kommer gå galant. Har redan bokat in massa träningspass!

Gjorde det stor misstaget och öppnade HMs vår katalog.. Vill nu beställa hem en klänning, ett par shorts och en top.. Hmm.. Ska jag? 


Kommentarer
Postat av: Liza

Det fixar vi :D! Mer myskvällar på helgerna å massa träning :D! Å beställ :D det ska ja, så himla mycket fint!!!

2012-01-03 @ 20:56:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback