Söndag

Har haft en riktigt bra helg! I fredags så mötte jag upp Ellen och Michaela på En italienare och en grek. Där satt vi i några timmar, käkade riktigt god mat, drack vin och tjatade om allt möjligt. Sen gick vi vidare till Åtta glas och tog ett glas vin där med. Sen så drog vi oss hemåt. En super mysig kväll! Mycket skratt och bra prat. Ni är underbara ♥ Fler sånna kvällar!

I går så åkte jag Sandra och Martin till mormor och morfar och spenderade några timmar där. Åt mycket! Mat, efterrätt och fika. Sen körde jag hem Sandra och Martin och åkte sedan tillbaka till Månsarp och spenderade kvällen ute hos mamma och pappa. Prövade på deras gym i mitt gamla rum.. Haha. Käkade tacos och kollade på Melodifestivalen. Tyckte Molly och Mattias var bäst! Young blod och Andreas Johnsson var inte så jätte dåligt heller.. Men usch för Björn Ranelid! Hade tjejen gjort låten själv utan massa skåning prat emellan så kanske.. Men som den var nu så var det ju riktigt uselt!

På tisdag är det dags för skola och jag har inte gjort klart mitt arbete. Har gjrot ungefär hälften.. Nåväl, det blir när det blir. Får försöka skriva lite imorgon. Har ingen inspiration nu så då är det lika bra att låta bli. Såg fram emot att klippa och färga håret ikväll, men så skulle Tajjen visst åka till England. Hoppas vi kan ta det en annan dag snart..? Mitt hår är långt och slitet! Men det blir nog lite färgning i alla fall och försöka få bort min hemska utväxt. 

Hoppas även ni har haft en toppen helg! 
Pussokram♥ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback