Måndagkväll

Alltid lika skönt med en ledig måndag efter att ha jobbar grishelg. Delade turen tar på krafterna! Idag har jag varit i stallet. Var så underbart att komma ut och se att det var barmark! Nog att det var hårt i backen, men ändå att det inte var vitt längre. Så skönt! Blev en sväng i skogen på Cryddis :) Sen åkte jag och storhandlade. Fyllde upp frysen och även kylen med massa gott. Även att det drar pengar så känns det alltid bra efter att man har storhandlat. Känns som att man tjänar på det i längden! Resten av veckan kommer se ut på följande sätt:

Tisdag: Jobb 07.45-16.15, sen följa med Cryddan och Therese på hoppträning.
Onsdag: LEDIG! Ska klippa mig och plugga på dagen. Ut och käka med familjen på kvällen eftersom Sandra fyller år!
Torsdag: Stallet på förmiddagen, sen packa lite, sen jobb 16.00-21.00.
Fredag: Jobb 07.45-13.15. Sen drar jag, Lizah, Emmelie och Ruttan till Stockholm över helgen och har super duper roligt!

Ska bli så kul att komma iväg lite i helgen! Ska även bli roligt att se hur Johanna bor där uppe :) Träffa Frida och Amanda ska också bli super kul :) Nu så är det bara att hålla sig vaken till Bigbrother sen sova! Pussokram på er♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback