Halva veckan gången..?

Jaha, då har halva veckan snart gått! Jag har dock bara jobbat i måndags. Igår var jag ledig, vilket var väldigt behövligt. Hade tänkt att vara duktig och plugga igår, kanske till och med få klart denna gångens inlämning. Så gick jag in på "skolsidan" för att se om jag hade fått tillbaka arbetet jag gjorde sist. Det hade jag.. Med massor av kompletteringar! Jag och min lärare har tydligen lite olika syn på hur man "kort beskriver en sjukdom". Så hon tyckte att jag hade glömt att skriva med massa, så då gick hela förmiddagen till att göra det arbetet klart. Så jag tänkte att jag skulle skriva lite på arbetet som ska in på tisdag idag, sen får det väl bli i helgen med. 

Idag så väntas det jobb, 12.45-21.00. Imorgon ska jag till Cryddan på fm, sen jobb 14.00-21.00. På fredag blir det jobb 07.45-16.15. Sen är det ledig helg där jag har lite av varje inplanerat. Verkar inte bli någon utgång som det ser ut nu. Kan vara behövligt med en lugn helg! Var med på Cryddans första hoppträning för året igår, hon var så duktig så :) Nehe.. Lite plugg var det innan det är dags att göra sig iordning för jobbet. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback