Grishelgen på ingång

Ni lär väl veta vid det här laget vad jag menar när jag säger grishelg? Vi kan väl dra det en sista gång. Jobb fredag kväll, delat på lördag och dag på söndag. Skulle vart ledig idag egentligen, men Maria ringde lite deperat igår eftermiddag och frågade om jag kunde gå in och jobba idag en sväng. Snäll som jag är så ställde jag upp! Jag hade ändå inget planerat idag (förutom plugg), sen blir det gött med lite extra kosing och för det tredje så känner jag mig så duktig när jag ställer upp i kris. Det har gått bra, trotts att det knappt blev någon sömn i natt. Så ikväll lär jag nog somna gott. Ligger lite efter i skolan.. Vad har hänt med min självdiciplin? Och nästa gång ska vi ha tenta igen. Och jag kommer vara i stockholm helgen innan? Usch hur ska detta gå? Nåväl, det löser sig alltid, inget att oroa sig för.

Ikväll saknar jag mina andra hälft ganska så mycket!

Längtar även något grymt till när jag Lizah, Emmelie och Ruttan åker upp till Stockholm nästa helg. Så jääädra kul kommer vi ha ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback