Fredag och plusgrader!

Hur underbart är det inte med plus grader? Hoppas det håller i sig hela helgen! Vaknade och var lite sur, och kände mig lite hängig. Var nog en blandning av att jag kände mig trött då det har blivit lite sena kvällar och tidiga morgonar i veckan för kvällströtta Fia, och träningsvärk sen i onsdags. Jag kan ju bara inte slita mig från Bigbrother! Så jag får skylla mig själv. Tränade Bodystep i onsdags, riktigt gött var det! Som svetten rann! Kändes mycket roligare än sist, hängde med mycket bättre nu. I alla fall.. Nu några timmar senare känner jag mig betydligt piggare! Har gottat mig med Satinbody och hårinpackning :) Har gjort klart ett skolarbete. Pratade med Sajje om vi eventuellt hann slinga mitt hår innan nästa helg. Och det ska vi försöka hinna med på söndag! Då blev jag genast på bättre humör. Vill ju vara snyggaste bruden i Stockholm nästa helg :) Men nu börjar jag bli hungrig så det är dags att ställa sig vid spisen. Sen går jag på grisahelgen! Ha en toppen helg nu mina vänner :) Pussokram♥ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback