Onsdag 22 augusti

Tror knappt mina ögon när jag skriver det; 22 augusti? Gud vad tiden har gått fort denna sommaren. Jag har haft en helt underbar sommar! Var ska jag börja? Sist jag skrev så hade jag precis gått på semester. Semestern bestod av två resor till Kalmar och två till Halmstad. Har hunnit med åter en trip till Kalmar efter semestern. Annars så har jag även hunnit med några underbart roliga utgångar, umgåtts med mina fina vänner, och sist men inte minst så har jag sålt min lägenhet och alla redan flyttat in i min nya som finns på Sjögatan där min kära syster tidigare bott. Kalmar har vart jätte roligt, har träffat och lärt känna underbara människor, Halmstad med tjejerna var så himla roligt att jag inte vet vart jag ska ta vägen! Jag trivs så himla bra i min nya lägenhet så jag vet inte vart jag ska ta vägen där heller. Om två veckor åker jag utomlands med familjen, ska också bli alldeles underbart! Så vad den kommande hösten än kommer bjuda på för tråkigheter så ska jag i alla fall försöka tänka tillbaka på denna sommaren och på hur roligt jag har haft det! ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback