Söndag

Då var det söndag igen, ännu en vecka har gått förbi oss. Jag måste bara få det sagt, är så jäkla stolt över mig själv över att det här är tredje helgen i rad som jag är nykter! Efter en sommar med alldeles för mycket av den goda drickan har jag vart så less på tanken av en sen kväll och en dag efter som tillbringas i soffan med ångest och att vara allmänt seg. Så skönt att ha fått vila levern lite ;) Men nästa helg då blir det nog lite vin och utgång. Problemet är att jag är så himla dans sugen att jag inte kan låta bli att vilja gå ut på krogen lite granna.. Trodde att zumban skulle bota detta, men den ger snarare mersmak. Haha. Träningen går faktiskt riktigt bra! Har tränat minst en gång i veckan, och denna veckan har det till och med blivit två. Nästa vecka blir det nog också två pass! Plus två ridpass :) Så duktig är jag!

Denna helgen har vart suupermysig! I fredags var jag bara med Johanna och Fanny och tog det lugnt framför tvn. I går så lunchade jag med tjejerna och sen blev det en sväng på gymmet. Sen blev det ännu en kväll framför tvn, med Emmelie och så småningom Johanna. Myspys! Idag så ska jag ta det lite lugnt nu på förmiddagen, jag boorde plugga lite. Får se om jag orkar.. Sen i eftermiddag så har jag en facial och en make up ibokat :) Så det blir lite jobb! Ska bli spännande :)

Nu så väntar en vecka med massa jobb. Jobbar alla dagar utom tisdag och då ska jag istället till skolan! Kommer bli lite tufft men jag har en känsla av att veckan kommer gå snabbt så snart är helgen här igen :) Sen efter det så har jag två ganska lugna jobbveckor framför mig. Så det är bara att köra på den här veckan :) Ha det så bra så hörs vi! Pussokram♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback