Min lediga torsdag

Min lediga dag den här veckan! Underbart :) Imorgon går jag dock bara 17.00-22.00, så det är nästan som att vara ledig. Har hunnit med en hel del under denna dagen. Var i stallet mellan 10.00-13.00! Var så kul att träffa Cryddan igen och att få rida lite. Kommer ha henne varje måndag nu framöver. Kommer nog bli toppen! Är riktigt taggad för detta :) Finns inget så underbart som att få vara ute i stallet och komma upp på hästryggen! ♥


En ridtur förra vintern!

Sen jag kom hem så har jag hunnit käka, duscha och även städat lite i lägenheten. Har dammat, damsugat och torkat av i badrummet. Om några timmar så kommer familjen hit! Då ska mamma få öppna presenter eftersom hon fyller år imorgon. Sen så ska vi även ut och käka ikväll! Ska bli mysigt :) ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback