Min lediga fredag

Go vecka! Jag älskar v.2 på vårt schema, jobbar tisdag kväll och onsdag dag. Sen bara lördag söndag, sen ledig måndag igen! v.3 jobbar jag endast tre dagar, tis, ons och tors. Men snart är det schema byte igen, får se hur det kommer att se ut då. Har pluggat en stund nu på förmiddagen, skrivit ett arbete om "Det normala åldrandet". Har kommit ganska så långt faktiskt, har bara en del kvar och lite finslip. Men just nu så kan jag inte koncentrera mig längre, så får se om jag gör lite i eftermiddag eller på måndag. Är inte jätte nöjd med det jag gjort.. Inte första delen i alla fall, känns som jag nästan har "skrivit av" lite för mycket.. Det jag skrev idag är jag mer nöjd med! Men det är väl det jag kallar finslip så får försöka fixa till det lite. Men men, hoppas det är tillräckligt för att få godkänt, eller E som det numera heter.

Nu så ska jag snart laga lite mat. Sen så ska jag åka upp till a6 lite snabbt, polisanmälan har kommit och jag hoppas på att jag ska kunna få en ny telefon. Sen åker jag vidare ut till stallet för att möta upp Therese. Vi ska pröva att lasta Cryddan, sen så ska jag även rida med. Känns som en ganska bra fredag, och det varma fina vädret fortsätter! Häärligt :) Pussokram på er!

Kommentarer
Postat av: essays

Hej på dig, besök gärna min blogg!

Vi kan kanske följa varann på BlogLovin?

Lämna en kommentar i sånt fall!

^^

ANKBOLL.SE


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback