Lördagkväll

Är ganska så nyligen hemkommen från bio med Johanna och Emmelie. Myspys :) Var längesen jag var på bio. Nu så ligger jag nerkrypen under täcket med vänner på tvn, så skönt! Jag vet inte om jag har skrivit det i bloggen, men jag och Johanna har haft en pakt den här helgen = ingen alkohol! Och det har vi hållt :) I fredags var vi på relaxen en sväng efter jobbet sen på kvällen var jag hemma själv och tog det lugnt bara :) I dag var jag på Zumba klockan 12.00, sen lunchade jag med stora syster och sminkade henne inför kvällen. Sen så var kvällen här! Dagen har gått fort, men det har varit en riktigt mysig dag :) Imorgon så ska jag åka runt och leta efter baljor för på kvällen är det dags för mig att hålla en spaklass. Så det blir väl att förbereda inför det ganska så stor del av dagen. Måste ju vara påläst ;) Hopp, nu så ska jag nog släcka lampan och krypa ner ännu mer! Hoppas ni har en toppen helg :) Pussar och kramar♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback