Happiness

Jag vågar nog inte säga att just att jag är, men just nu så känner jag mig näramare känslan lycka än vad jag har varit på länge! Jag känner mig väldigt tillfreds :) Marykay har på det senaste hjälpt mig att vara mer positiv, vilket man mår såå mycket bättre av. Jag älskar min lilla lägenhet, och har lite projekt för den (fixa iordning gaderoben är prio 1), jobbet flyter på ganska så bra och nästa vecka påbörjas min undersköterska utbildning. Marykay är jätte roligt, varesej jag säljer mycket eller lite. Mina vänner och min familj är dem bästa man kan ha! Ja, vad finns det egentligen att klaga på? Ikväll myser jag ner mig i soffan med en skål med chips och njuter av den här känslan, för man vet aldrig hur länge den stannar kvar ♥


Kommentarer
Postat av: Martina

Helt rätt inställning, du har hittat rätt! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback