God kväll

God kväll på dig bloggen!

Ikväll var det lite en sån där kväll där jag känner mig ensam.. Men innan den känslan gick över till ledsen, så satt jag lite musik i öronen och började sjunga och dansa runt här inne. Det är tur att jag inte har några grannar som ser dirket in här! Haha. Men det får mig att bli glad i alla fall! Det går att muntra upp sig själv, bara man vill.

Har haft en bra ledig dag! Var hos Cryddan på förmiddagen, så mysigt :) Jag älskar stallet! Börjar kännas riktigt bra med Cryddan nu med, hon sköter sig och det känns bara underbart att få vara i stallet och pyssla om och rida henne. Sen så har jag börjat lite på arbetet som ska vara inne nästa tisdag. Men är långt ifrån klar.. Men jag har börjat i alla fall, så det är alltid något :) Sen så har även Tajjen klippt mig, tack snälla! Är super nöjd. Håret blir bara kortare och kortare, men nu är bara frågan; Ska jag behålla min hellugg eller gå över till snelugg? Vad tycker ni?

  


Kommentarer
Postat av: Martina

Så lite så :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback