Dålig dag

Idag har det vart en riktigt dålig dag. Vaknade ganska sent, gick upp strax efter klockan 10.00. Kände mig redan då trött och på lite dåligt humör. Och så fortsatte dagen! Jag har tvättat här hemma och gått runt och kännt mig ful och obekväm i min nya hårfärg. Så det blir btw omfärgning med lite ljusare bruna slingor ganska så snart. Vid klockan 17.00 var det dags att träffa Lizah och Ruttan för en fika. Då äntligen börjar humöret vända lite smått. Sen vart det Zumba, och jag blir ännu lite gladare. Sen är jag redo och cykla hem, jaha då går cykelnyckeln av och fastnar i låset, så nu står min cykel på östra stor gatan alldeles ensam. Så där åkte humöret ner igen. Var dock ganska så skönt att gå hem med musik i öronen och få lite frisk luft. Nåväl! Nu så tänkte jag avsluta den här dagen med att kolla på en kärleks film och beklaga mig över att jag är ensam och aldrig lyckas träffa en bra kille som intresserar mig. Sen ska jag nana och vakna upp till en bättre dag imorgon. Hejsvejs!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Hahaha hjärtat! <3

2011-09-15 @ 15:15:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback