Bestulen

Oj vad lite jag har skrivit här.. Haha! Ni måste ha saknat mig som sjutton era stackare..? Fy på mig!

Inte nog med att min cykel blev snodd för en två veckor sedan så blev min och många andras mobiler snodda igår kväll på krogen. Kika in
den här länken. Så jäädra förbannad blir man! Men men, nu har jag i alla fall ordnat upp det så inom en vecka kommer jag få ut en ny telefon på försäkringen med en självrisk på 499 kr. Fattar inte hur folk kan med? Stjäla grejer och så får en annan oskyldig städa upp efter det och pröjsa. Inte rättvist! Så jag säger bara till er, håll hårt i handväskan när ni är ute bland folk!

I övrigt var det en helt okej kväll igår :) Men nu blir det nog lugnt fram tills att vi drar till Lund och Köpenhamn! Den 14de oktober drar vi ner till Lund och ska hälsar på Elina, vi är jag Emmelie Johanna och Linda. Kommer blir så grymt roligt att få se hur Elina bo och hur Lund är :) Sen på lördagen så åker vi över till Köpenhamn och där blir det lite utgång på kvällen. Kommer bli en grym helg!

Nu har jag en ganska så lugn vecka framför mig! Jobbar bara tisdag onsdag lördag söndag :) Ska bli så skönt. Ska upp till cryddis imorgon :) Hade med mig Johanna ut till stallet igår, så mysigt! Cryddan var så go så :) Sen ska vi även hinna med lite plugg, hårklippning, tvätt och träning i veckan med.


Jag och Johanna igår


Kommentarer
Postat av: Mariana

Jag vet inte ska fråga honom imorgon, det är mycket möjligt =D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback