Torsdag

Hej höstdepression! Eller hej förkylning ska jag nog säga. De där två går lite hand i hand. Så farligt är det inte :) Men har vart hängig nu i några dagar, men det är bara att vänta ut på att det ska gå över eller bryta ut. Idag väntas det tvätt och lite jobb 16.00-21.00. Imorgon väntas det också jobb 07.45-16.00. Sen är det helg och två lediga dagar. Skönt ska det bli :) Hade en Rosa bandet öppet hus kväll i går i vår Mary kay studio. Tjänade in en slant till Rosa bandet! Roligt roligt :)

Saknar mina vänner! Känns så tråkigt att vi inte hinner ses så ofta längre. Men jag hoppas på att få träffa allihopa nästa helg :) Har inte riktigt bestämt mig än men förhoppningsvis blir det så. Nu i helgen blir det troligtvis bio i morgon! De bittra (?) singlarna Johanna och Sofia vägrar att gå och se en kärleksfilm. Så det blir Paranormal activity 3 imorgon! Se om vi kan sova sen.. På lördag ska jag till Cryddan på dagen och sen på kvällen blir det nog lite vin. 


Kommentarer
Postat av: ELLLLIINNOOORR

ååh, va Paranormal activity 3 bra ? :D pusss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback