Min lediga tisdag

Hej svejs! Jag tackar gudarna för denna lediga dag! Jobbet är inte det roligaste just nu.. Men men, jag ska vara tacksam för att jag har ett överhuvudtaget. Idag är jag ledig, men det ska tvättas och jag MÅSTE plugga. Jobbar 12.45-22.00 imorgon och 14.00-22.00 på torsdag. Sen är jag borta hela helgen, kommer hem söndag kväll. Sen jobbar jag måndag och arbetet ska vara klart på tisdag.. Så jag har inte så mycket val än att försöka hinna skriva så mycket som möjligt idag!

Känns så skönt att jag har tagit ledigt på fredag. En mindre jobbdag denna veckan. Då drar vi till Lund! Ska bli så himla roligt att hälsa på Elina och se deras lägenhet! Ska bli så roligt att komma iväg över huvudtaget. Sen på lördag, drar vi vidare mot Köpenhamn. Där blir det utgång med våra danske drenger! Har inte vart alls taggad det senaste.. Har blivit en sån där tråkmåns som bara älskar att ta det lugnt och bara vara hemma på helgerna. Men när jag bokade tåg biljetterna igår så jädrar taggades det till. Så bli riktigt roligt :)

Fick se massa underbara nyheter på Mary kay mötet igår! Återkommer om detta..;)

Nu ska jag ner i tvättstugan igen!
Hoppas ni har en bra dag! Pussar och kramar


Jag och mitt hjärta i Turkiet

Kommentarer
Postat av: essays

Nu era satin hands älskare! I oktober kommer vi få in nyheter och däribland satinhands med lukt av granatäpple.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback