Måndag

Hej på er! Är ledig idag, eftersom jag har jobbat lördag söndag. Götti götti :) Men har varit riktigt effektiv idag. Gick upp ganska så tidigt och åkte ut till stallet. Fixade i ordning och red en sväng, gick bra! Sen hem, duscha, laga mat och matlådor och sen skriva klart arbetet som ska vara klart tills imorgon. Är inte så jätte nöjd, jag hoppas verkligen att jag får godkännt! Känns lite svårt det första arbetet man gör, men utefter vad man får för betyg på detta och vet mer vad läraren vill ha kommer det nog kännas bättre. Ska bli skönt att slippa o jobba imorgon o gå i skolan istället. Nåväl, nu sitter jag här färdig sminkad och ska på Mary kay möte ikväll. Kul kul :) Så det blir nog en ganska så bra ledig måndag :) Hoppas ni har haft en bra dag! Pussokram ♥

Kommentarer
Postat av: copywriting service

Vi säljer smycken, stickat och virkat via vår blogg. Du kanske är intresserad? Välkommen in!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback