Fredag

Underbara fredag...?! Naae, inte för mig. Den här dagen är en början på grishlegen. Vilket innebär jobb idag, 16.00-22.00, imorgon delat pass, på söndag, 07.45-14.15. Känns lite motigit eftersom vi har många på jobbet som är ganska så dåliga nu.. Vilket aldrig är särskilt roligt. Men men, det är bara att hoppas på att allt går vägen :) Det gör det nog. Det blir att spendera nätterna i Månsarp i alla fall, där det garanterat är tyst och lugnt på nätterna.

Fint och härligt väder idag med :) Typiskt att det ska ösregna de dagarna jag har stallet på och resten av veckan är det det ultimata härliga höstvädret. Men men, som vi ofta brukar säga, det är inget vi kan styra över och tur är väl det. Nu så ska jag ta mig en liten promenad bort till Apoteket och köpa linsvätska. Sen hem och ta en varm dusch eller ett bad, sen käka sen jobba!

Längtar tills nästa vecka! Då blir det bara jobb tre dagar, sen har vi lite öppet hus i studion, det blir stallet och lite till. Ska bli skönt med en lugn vecka :) Ha en trevlig helg allihopa! Pussokram♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback