Onsdag

Jag tror knappt mina ögon! Öron.. Hmm.. Jag vet inte.. Men jag har idag pluggat! Tills på tisdag har vi en inlämningsuppgift som ska in, uppgiften är indelad i 6 delar och jag är nu på den femte delen. Har knappt 2 delar kvar. Är faktiskt lite stot över mig själv. Hade gärna velat bli klar idag, men nu så har jag tappat koncentrationen så jag tar lite paus.

Skulle jobbat både igår och idag egentligen men jag är hemma med halsont och tycker synd om mig själv. Låg och hostade flera timmar igår efter att jag hade gått och lagt mig, kändes som jag hade sår i halsen. Usch usch. Hade lite feber i måndagskväll men det verkar ha gått över. Imorgon hoppas jag att jag känner mig piggare så att jag kan ta en tripp till stallet och sen tvätta. Sen på fredag så ska jag mamma och Sandra till Lager 157. Så jag hoppas verkligen jag piggnar till nu! I helgen väntas det jobb och besök från Stockholm :)

Hoppas ni mår bättre än jag :)
Pusokram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback