Onsdag

Vad duktig jag är! Idag väntas det jobb 13.00-12.00, och nu på förmiddagen så har jag plockat undan i lägenheten, städat toaletten, och börjat plocka i ordning i gaderoben. I helgen ska vi nämligen äntligen lägga golv och måla i gaderoben. Ska bli super kul om det blir som jag tänkt mig :) Tanken är ju att jag ska ha samma golv som i hallen, får se om vi hittar det.. Men något liknande ska vi nog kunna hitta i alla fall :) Nu hoppas jag att jag ska kunna ha mer ordning bland mina kläder. Har även plockat ut två stora kassar som jag ska göra mig av med som aldrig används!

Är inte sjuk längre.. Bara lite förkyld och hängig. Det gick fin fint att jobba i helgen! I måndags vad jag ledig och ute hos Cryddan, hon börjar bli riktigt fin nu :) Så roligt!! Sen igår var vi i skolan och jag fick lära mig att jag har hål i mitt hjärta. Idag blir det som sagt jobb, imorgon med 07.45-13.45. Sen så ska jag och pappa åka och köpa golv och färg :) På fredag är jag ledig igen, då blir det cryddan på dagen, sen får jag se om jag börjar lite i gaderoben :) Så kommer hålla på mycket med den i helgen. Sen ska jag nog även leka lite modell på lördag :) Mycket mer planer har jag inte. Får se om man kanske kan hinna med lite plugg och städning där emellan.

Ha de gott mina vänner!
Pussokram♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback